Permalink:
www.airbrushfree.net/utenti/JR2/1173219967/1322938249.jpg Giuliano RapettiEagle 2011
Airbrush A4
work performed during the course of airbrushing
Euro 200
write to the artist to buy this work This is not an e-commerce site: prices of artworks, where shown, are decided by the member artists who also handle the negotiations with no relations with the owner of this site.
1.
Mike Carter Sa 03.12.2011 um 19:57
Nice, vibriant colors,and look JR!
2.
Roberta Boldini Sa 03.12.2011 um 20:16
E' fantastica, sembra viva!!!
3.
Scasellato1 So 04.12.2011 um 08:13
complimenti...Capo...scommetto che l'hai fatto in pochissimo tempo
4.
Frans So 04.12.2011 um 09:00
Bella Quaglia complimenti..........ahahhahahaha devo ammettere che i nuovi colori sono fantastici, Grande JR!!!!!
5.
Giuliano Rapetti So 04.12.2011 um 09:52
1,5 ore ..... spiegando ai ragazzi del corso un po di tecnica!
6.
Simone Catucci So 04.12.2011 um 10:14
bella ..!!
7.
Kiranera So 04.12.2011 um 13:04
Bel lavoro capo ....
8.
Masahito Yamada Mo 05.12.2011 um 09:34
Super work,JR!!!
9.
Enzo Nasso Mo 05.12.2011 um 17:55
spettacolo, ed in cosi' poco tempo, un grande
k
10.
giorgio [ e-mail ] Mo 12.12.2011 um 14:31 the eagle has landed....... very good ,is an understatement
11.
Stefano Franciosi Di 13.12.2011 um 00:21
Mitico JR sei un grande !!!
12.
Mauriart Di 13.12.2011 um 23:17
grande maestro... come sempre.....
13.
Mark Welton Do 15.12.2011 um 01:46 Terrific JR
14.
anonimo Di 20.12.2011 um 13:29 Fai anche corsi di magia ???
non lo sapevo....
15.
Schira Di 20.12.2011 um 13:30
É mio il commento sopra....ciauzzzz....
16.
Lupo69 Di 20.12.2011 um 23:25
Sei sempre un grande. . . maestro!